Menu
Konwersja postaci
2019-02-11 14:09:00

Wszystkie informacje poniżej znajdują się w fazie alfa. Możliwe większe lub mniejsze zmiany w każdym możliwym dniu. Zachęcamy do częstego odwiedzania, choć postaramy się informować o większych zmianach.

 

Do celów gry fabularnej można przystosować postać na każdym poziomie doświadczenia, czy to będzie świeżak na 1, czy potężny wojownik na 12. Jednak nie licz na to, że twoja postać w rozgrywce fabularnej będzie tak samo masakrować hordy baboków jak to robi na Zagajniku - rozgrywki fabularne mają swoje oddzielne zasady i kto wie co czeka za rogiem. W tym momencie może przydać się staroświecki ołówek i kartka papieru.

W niektórych momentach konwersji postaci możemy dowolnie zmieniać wartości. Są pewne wyjątki jednak. Jeśli nasza postać normalnie jest budzącym groze wśród swoich wrogów barbażyńcą to jej karta fabularna nie może przedstawiać potulnego, czarującego kapłana. Jednak może nauczyć się innych zdolności wynikających z jej ścieżki, możliwości jest wiele. Wszystko to zależeć może także od decyzji (i woli) Mistrza Gry. Jeśli pozwoli on na większą zmianę i ingerencje w postać to nic nie stoi na przeszkodzie by stworzyć barbażyńcę miotającego pociski chaosu. Tak czy inaczej tworząc kartę postaci fabularnej powinniśmy trzymać się tego jak tworzyliśmy i rozwijaliśmy naszą postać podczas gry.

 

Zaczynamy! W tabeli poniżej znajduje się rozpiska bonusów rasowych. Każda rasa ma swoje minimalne cechy i bonusy do umiejętności.

 Rasa Minimalne cechy startowe Bonusy do umiejętności - UB - bojowe; UZ - zaawansowane
 Ankhar  Siła: 2
 Sprawność: 1
 Spostrzegawczość: 1
 Wola: 1
 Wytrzymałość: 2
UB: +2 biała lekka, +2 biała ciężka
UZ: +2 intuicja, +1 charakter (+1 przerzut jeśli zastrasza), +2 sztuka  przetrwania
 Athema  Siła: 1
 Sprawność: 2
 Spostrzegawczość: 2
 Wola: 1
 Wytrzymałość: 1
UB: +1 biała lekka, +1 zbroja, +1 biała ciężka, +1 magia
UZ: +2 intuicja, +1 hazard, +1 rzemiosło: kowalstwo, +1 inżynieria
 Araganin  Siła: 1
 Sprawność: 2
 Spostrzegawczość: 1
 Wola: 2
 Wytrzymałość: 1
UB: +1 biała lekka, +1 walka wręcz, +1 magia, +1 strzelectwo
UZ: +2 charakter, +2 intuicja, +1 hazard
 Bingerling  Siła: 1
 Sprawność: 2
 Spostrzegawczość: 1
 Wola: 2
 Wytrzymałość: 1
UB: +2 biała lekka, +1 zbroja, +1 strzelectwo
UZ: +1 intuicja, +2 charakter, +1 kamuflaż, +1 kradzież
 Człowiek  Siła: 1
 Sprawność: 2
 Spostrzegawczość: 2
 Wola: 1
 Wytrzymałość: 1
UB: +1 biała lekka, +1 zbroja, +1 strzelectwo, +1 jedna dowolna
UZ: +2 intuicja, +1 powożenie, +1 jeździectwo, +1 charakter
 Elf  Siła: 1
 Sprawność: 2
 Spostrzegawczość: 1
 Wola: 2
 Wytrzymałość: 1
UB: +2 magia lub strzelectwo, +1 zbroje, +1 biała lekka
UZ: +1 charakter, +1 kamuflaż, +2 wykształcenie, +1 sztuka przetrwania
 Krasnolud  Siła: 2
 Sprawność: 1
 Spostrzegawczość: 1
 Wola: 1
 Wytrzymałość: 2
UB: +1 biała lekka, +2 zbroja, +1 biała ciężka
UZ: +2 intuicja, +1 hazard, +1 rzemiosło: kowalstwo, +1 inżynieria
 Pół-Elf  Siła: 2
 Sprawność: 2 
 Spostrzegawczość: 1
 Wola: 1
 Wytrzymałość: 1
UB: +1 biała lekka, +1 strzelectwo, +1 zbroje, +1
UZ: +1 charakter, +1 intuicja, +1 kamuflaż, +1 zielarstwo, +1 medycyna
 Stigma  Siła: 2
 Sprawność: 1
 Spostrzegawczość: 2
 Wola: 1
 Wytrzymałość: 1
UB: +1 magia, +2 zbroja, +1 broń biała lub strzelectwo
UZ: +3 intuicja, +2 charakter
 Stolem  Siła: 2
 Sprawność: 2 
 Spostrzegawczość: 1
 Wola: 1
 Wytrzymałość: 1
UB: +1 biała lekka, +1 zbroja, +1 biała ciężka, +1 walka wręcz
UZ: +1 intuicja, +1 powożenie, +1 jeździectwo, +2 sztuka przetrwania
 Sylf  Siła: 1
 Sprawność: 2
 Spostrzegawczość: 1
 Wola: 2
 Wytrzymałość: 1
UB: +1 biała lekka, +1 magia, +1 biała ciężka, +1 rzucana lub strzelectwo
UZ: +1 charakter, +1 hazard, +1 otwieranie zamków, +1 kradzież
 Terakanin  Siła: 1
 Sprawność: 1
 Spostrzegawczość: 2 
 Wola: 2
 Wytrzymałość: 1
UB: +1 biała lekka, +1 zbroja, +2 na dowolne
UZ: +3 charakter, +1 intuicja, +1 czarostwo lub kamuflaż

 

Gdy mamy już ustalone jakie premie posiada nasza rasa możemy przystąpić do rozdawania punktów. Początkowa ilość punktów jaką możemy przydzielić w poszczególne kategorie to 4pkt dla cech, 4pkt dla umiejętności bojowych i 10pkt dla umiejętności zaawansowanych (pobocznych). Do wyboru pozostaje tylko wybranie jednej z wielu zdolności.

UWAGA: Wszystkie cechy, umiejętności i umiejętności bojowe nie mogą przekroczyć 4 poziomu (4 punkty) - to początkowe ograniczenie przy tworzeniu fabularnej karty postaci.

Opis wszystkich cech i umiejętności można znaleźć TUTAJ!
Opis wszystkich zdolności można znaleźć TUTAJ!

 

 

 

 

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.07 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.50