Uwaga! Trwa aktualizacja gry. Planowane otwarcie: 12.12.2018!
Menu
Statystyki
2018-01-06 14:39:40
W grze nasza postać posiada dwa rodzaje statystyk:
 
Atrybuty główne jakimi są:
 
Siła: Odpowiedzialna jest za obrażenia używane przy walce wręcz - obrażenia w tym wypadku zliczane są w stosunku 1:1 czyli za 1 siły zadajemy w walce dodatkowo +1 obrażeń. Ponadto siła używana jest także do obrażeń w wielu umiejętnościach.
Budowa: Odpowiedzialna jest za bazowe życie postaci i liczona jest w przeliczniku 1:3 czyli za każdy punkt budowy otrzymujemy +3 życia. Dodatkowo po zdobyciu poziomu połowa budowy zliczana jest do dodatkowych punktów żywotności (zaokrąglane w dół, lecz nie mniej niż 1)
Inteligencja: Odpowiedzialna jest za bazową magię oraz obrażenia przy różnych magicznych umiejętnościach.
Siła Woli: Odpowiada za obronę w niektórych umiejętnościach magicznych oraz brana jest czasami jako przelicznik obrażeń przy umiejętnościach magicznych
Krzepa: Od ilości Krzepy zależeć będzie ilość posiadanej obrony na całym ciele - obrona zliczana jest w stosunku 1:1 czyli za każdy 1 punkt krzepy otrzymujemy +1 obrony
Szybkość: Jest wyznacznikiem inicjatywy postaci - im więcej posiadamy szybkości tym wyższa nasza inicjatywa w walce. Dodatkowo szybkość używana jest do obrażeń w niektórych umiejętnościach.
 
Oraz atrybuty drugorzędne:
 
Magia: Jest to swego rodzaju ilość mocy jaką posiada postać i którą może wykorzystać do używania umiejętności magicznych - czarów. Jej bazowa ilość liczona jest w następujący sposób: (siła woli + inteliencja + budowa) * 3
Kondycja: To ilość punktów, które wykorzystujemy podobnie jak magię z tą różnicą, że wykorzystywane one są do używania umiejętności fizycznych - technik walki. Jej bazowa ilość liczona jest w następujący sposób: (stamina = siła + inteligencja + budowa) * 3
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.035 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.50