Gdzie uciekasz? Stójże, jak mam cię wyleczyć, kiedy biegasz jak opętany!
Opis: Co jest lepszego niż bandaże? Darmowe bandaże! Taka też jest rola kapłana w każdej drużynie, ale nie tylko. Zaklęcia i błogosławieństwa leczące, oczyszczające i inne wzmacniające cuda zawsze się przydadzą!
Predyspozycje: Człowiek, Sylf, Półelf, Elf, Terakanin, Araganin, Skrzat
Pancerz: magiczny
Broń: różdżka + tarcza wielka, różdżka + źródło
Cechy: inteligencja, siła woli
Umiejętności: Podstawą dla każdego uzdrowiciela jest Nałożenie dłoni leczące sojuszników podczas walki. Prawdziwy kapłan z powołania zechce wydać na to oba punkty umiejętności. Ci bardziej wszechstronni lub awanturniczy mogą poeksperymentować i dobrać jakąś umiejętność pasywną - najsensowniejszy wydaje się tutaj Adept magii.