Menu
Plan Dobrohocza
2017-10-17 20:11:54

Największą siedzibą na obszarze Marchii Północnej jest książęcy gród Dobrohoczo, stanowiący centrum gospodarcze regionu. A wszystko to za sprawą Dobrochoczego, ducha leśnego, który bronił odważnie tych terenów wieki temu. Samo Dobrohoczo zaś to nic więcej niż chaty w okręgu palisady i błotniste aleje. Są i karczmy, i plac targowy, łaźnia, mały lupanar, jednak to nic nadzwyczajnego. Ciekawostką może być jedynie Ptasi Jarmark, odbywający się co pół roku. Pod miastem wystawiają się wtedy kupcy i treserzy z różnych zakątków Eadern, a nawet Norsy czy Thurny, pokazując różnego rodzaju ptaszyska.

image

  1. Gospodarstwo Falkana (Przejazdy, Fanita, Fartis, Falkan)
  2. Chata Baby Jagi (Baba Jaga, Stary Kocur)
  3. Jarmark (Sklep z szatami Ściwojowej, Leczenie Postaci Znachor, Sklep z materiałami Friki, Sklep ze zbroją Bronka, Sklep z bronią Kurmika, Sklep z biżuterią starego Złotnika)
  4. Karczma Śwista (Zu, Sklep z jedzeniem Śwista)
  5. Obóz Stolemów (Tristòn, Abdòn)
  6. Święty Dąb (Sklep z planami Żejka, Miron, Sklep z miksturami Timora, Dvar)
  7. Stary Młyn
  8. Wieża obserwacyjna (Walka z potworami Plac treningowy, Bingur, Morek)
  9. Pole Uprawne
  10. Chaty drwali (Morhaim, Bartusz, Bożydar)
Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.044 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.21.05