Uwaga! Gra jak i rejestracja została bezterminowo wyłączona.
Menu
Kuczno
2018-02-04 09:26:50

Stojące na skrzyżowaniu najważniejszych traktów Eadernu, Kuczno, powinno stanowić istną bramę na krainę; bogatą i pełną kupców.

Jakże wielkie zdziwienie musi zatem budzić jego widok w przyjezdnych.

Kuczno nie jest bowiem niczym więcej niż dobrze ufortyfikowanym grodem, otoczonym zlanymi ze sobą opolami. A wszystko to jest winą tutejszych kniaziów.

Przodkowie Leszka Czarnego nie należeli bowiem do grona ciułaczy i obce im było rozumienie strategicznej roli najważniejszego ze swoich grodów. Zamiast tworzyć koniunkturę do rozwoju handlu na swoim terytorium, zwiększali tylko notorycznie myto, zadowalając się bandyckim haraczem za przekroczenie ich domeny.

Dlatego gród Kuczno jest teraz jedną z najokazalszych budowli obronnych Eadernu, z kamienno-drewnianym murem obronnym, potężnym spichlerzem i mocną załogą, jednak nic wiele poza tym. Zamiast mieszczan, przybyli w jego cień prości rolnicy, zapewniając co prawda zaopatrzenie, jednak nijak nie rozwijając tego miejsca do roli mu przeznaczonej. Bandyckie myta, jeszcze srożej powiększone przez kniazia Leszka, odstraszyły większość kupców.

Nie znaczy to jednak, że rynek całkowicie zamarł w okolicy, bynajmniej.

Kuczno to centrum handlu końmi Eadernu.

Ogromny targ, zwany Wędzidłowiskiem, przynosi ogromne zyski do kasy księcia i pozwala mu odświeżać krew we własnych stadninach. Zaś  widok setek pięknych zwierząt, prezentowanych przez swych właścicieli na lśniącej w słońcu równinie zapiera dech w pirsiach...

Miejsce to stanowi tak wielkie uwielbienie dla wierzchowców, że nie powinien dziwić fakt iż to własnie tutaj stoi drewniany posąg  tysiącnogiego Szymira - konia Świtżboga,a żercy wróżą w jego cieniu przyszłość z oczu najwspanialszego wierzchowca sprzedanego na targowisku.

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.065 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.94