Uwaga! Gra jak i rejestracja została bezterminowo wyłączona.
Menu
Walka
2017-07-31 11:34:11

Walka rozgrywa się w rundach, dla każdego gracza runda liczy się od jego poprzedniego ruchu do kolejnego (Runda Gracza). Z kolei dla całej grupy rundy liczą się od ruchu pierwszego członka do ostatniego (Runda Walki). Ma to znaczenie o tyle, że efekty umiejętności utrzymują się w rundach gracza. Z kolei elementy dotyczące całej walki jak przeliczenie inicjatywy odbywa się w rundzie walki.

Runda Walki wygląda następująco:
1. Przeliczenie inicjatywy graczy i ustalenie kolejności
2. Ruch wszystkich graczy

Runda Gracza wygląda zaś następująco:
1. Sprawdzenie statusów ogłuszających
2. Ruch gracza
3. Sprawdzenie wszystkich innych statusów (kwawienia itd.)
4. Ruch pozostałych graczy

Dlaczego to jest istotne? Najbardziej istotne jest to przy rzucaniu efektów na innych graczy. Jeśli kogoś leczymy co rundę to efekt nie jest przeliczany w naszej rundzie tylko w rundzie osoby, na którą rzuciliśmy efekt.

Sama walka jest prosta w założeniach ale przez to staje się złożona jako całość
---------------------------------
Atak przebiega w ten sposób, że:

1. Na początku musimy trafić. Losowo trafiamy w różne części ciała, które posiadają różną bazową wartość trafienia:
- Rękę = 75%
- Głowa = 60%
- Korpus = 80%
- Nogi = 70%
Do tej bazy doliczane sa mody do trafienia.
Otrzymujemy też minus jeśli nasza inicjatywa jest niższa niż inicjatywa przeciwnika (odejmowana jest różnica inicjatyw).
Odejmowane są też mody do trafienia broniącego się.
Na końcu odejmujemy od trafienia wartość wynikającą z agro, jesli przeciwnik ma najwyższe agro w drużynie to nic nie odejmujemy, w przeciwnym wypadku odejmujemy % wynikający z różnicy agro atakowanego i tej postaci, która ma w jego drużynie najwyższe.

Następnie w końcu testujemy trafienie (k100) - jeśli wynik jest niższy niż trafienie to trafiamy, jesli wyższy to nie trafiamy.

2. Parowanie (ze skila riposta)
3. Efekty z aktywnych skili jak np. Wnyki
4. W końcu obrażenia
Najpierw obliczana jest efektywność ataku, która polega na podzieleniu ataku przez obronę. Na atak składa się DMG broni oraz wszystkie modyfikatory ataku, na obronę obrona pancerza oraz wszystkie modyfikatory obrony.
Następnie doliczane są do efektywności ataku modyfikatory np. z krytyka, obrażeń niepowstrzymanych.
Następnie mnożymy efektywność ataku przez efektywność broni (40 + 2*(poziom broni-1)).
Do wyniku dodajemy lub odejmujemy modyfikatory wynikające ze skili.
I mamy obrażenia, ktore odejmujemy od HP przeciwnika.


5. Dodajemy atakującemu Agresję, która jest równa OBRAŻENIOM.
4. Sprawdzamy czy wypadły jakieś efekty (krwawienie, ogłuszenie itd)
5. Sprawdzamy czy przeciwnik wrzucił nam jakiś efekt w counterakcji na nasz atak
---------------------------------
Postawa obronna daje:
+1 do obrony ogólnej
+10 % do uniku (czyli -10% do trafienia dla przeciwnika)
---------------------------------
Rozkład przedmiotów na określone części ciała:
Głowa: Hełm, Płaszcz
Tułów: Zbroja, Płaszcz, Naramienniki
Ręce: Rękawice, Naramienniki
Nogi: Nogawice, Buty, Płaszcz

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.039 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.94