Menu
Igrzyska Bestii Bojowych
2019-02-09 12:45:07

Przeszukaj dzikie ostępy, znajdź niespotykane stworzenie i przyprowadź je do nas! Wszyscy, którym uda się ta sztuka dostaną od nas recepturę na płynne dobro - najprawdziwszy, slavski samogon! Twórca najbardziej zatrważającego stwora otrzyma nie lada nagrodę, fragment zbroi po legendarnym poskramiaczu potworów - Kycuk’u Szalonym! Dla najciekawszego potwora według głosów niezależnego gremium przewidujemy w nagrodę grę na SteamPathologic Classic HD.

 

Igrzyska będą się składać z dwóch etapów:

  1. Zgłaszanie projektów bestii
  2. Walki z potworami

 

W I etapie Igrzysk przez tydzień będzie można zgłaszać swoje projekty potworów na pocztę do Ducariusa  - ID 3070. Projekt ma zawierać opis fabularny oraz mechaniczny schemat stworzenia.

 

Zasady tworzenia schematu potwora:

  1. Każdy potwór ma bazowe 200 HP oraz bazowych 6 punktów w każdej cesze głównej (siła, budowa, inteligencja, siła woli, szybkość i krzepa). Więcej informacji o cechach głównych znajdziecie tutaj 
  2. Dodatkowo do dowolnego rozdania w cechy główne macie 25 punktów.
  3. Wybierzcie także rodzaj broni jaką walczą (miecze dwuręczne, włócznie, łuki, różdżki itd) oraz rodzaj zbroi (ciężka/ lekka/ szaty magiczne).
  4. Na koniec macie 9 punktów do rozdania w umiejętności. 1 punkt to jeden poziom umiejętności. Każda umiejętność ma 3 poziomy. Poniżej lista dostępnych umiejętności: adept magii, aura wzmocnienia, bratnie duchy, jad skolopendra, prowokujący krzyk, szybkonogi, uskoki, łamacz kombinacji, naznaczony, piorun kulisty, pocisk chaosu, podmiana, podstępne pchnięcie, przeklęte wizje, szarża!, twardziel, wampiryzm, wyssanie esencji.
  5. Opcjonalnie można dodać własnoręcznie zrobiony awatar potwora (wymiary 100 x 100 pikseli) 

 

Pamiętajcie, że niektóre z wyżej wymienionych umiejętności wymagają odpowiedniego rodzaju oręża!

UWAGA! To jest tworzenie potwora, nie postaci. Nie wybieracie poziomu potwora ani poziomu, nazwy jego ekwipunku, tylko RODZAJ ekwipunku tak jak opisano to wyżej.

Cechy główne działają tak jak to opisane w linku w punkcie 1. Nie są potrzebne do noszenia ekwipunku tak jak w przypadku postaci.

Nie ma też ograniczenia liczby umek aktywnych jak w przypadku postaci. Po prostu jest 9 punktów do rozdania, bez względu na to jak skille są ułożone w drzewku.

W II etapie wasze bestie zostaną powołane do życia i każdy uczestnik będzie miał szansę zmierzyć się z wszystkimi potworami na arenie. Zwycięża osoba, której potwór spisze się najlepiej w walce z graczami.

 

Zasady walk:

  1. Każda nieodbyta walka to walkover - dla potwora + 1 pkt, dla tego kto stchórzył przed walką - 1 pkt
  2. Każda wygrana to +1 pkt dla potwora
  3. W przypadku remisu między dwoma potworami po rozegraniu wszystkich walk decyduje ilość tur walk w walkach wygranych (im mniej tym lepiej)
  4. Liczą się tylko walki tych uczestników Igrzysk, którzy złożyli prawidłowy projekt w pierwszym etapie.
  5. Po rozegranej walce z potworem, link do walki (do skopiowania z pola adresowego przeglądarki), należy wrzucić tutaj. Liczy się tylko pierwsza zgłoszona walka! Przed zgłoszeniem walki można rozegrać dowolną ilość walk z potworem i wybrać tą najlepszą.
  6. W walkach z bestiami na Igrzyskach nie można używać żadnych mikstur ani jedzenia

 

Jeśli potwór okaże się bardzo ciekawy, może w przyszłości pojawić się w grze!

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.072 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.50