Menu
Aktualizacja 1.5 - Pustkowia Norsy
2018-07-24 08:37:14

 

 

Z dumą chcemy Wam zaprezentować dużą aktualizację (dlatego numerek przeskoczył z 1.3 na 1.5 ;) w której przede wszystkim podniesiony zostanie cap lvl do 11 i 70%. Po zdobyciu 11 lvlu zgłoście się do dowódców swojej Frakcji, aby otrzymać misje dające dostęp do mroźnej Norsy. A oto kilka metrów pacznotów. Życzymy miłej lektury !

 

 

  • Cała nowa kraina - Norsa, położona na północ od Eadern. Siedziba brodatych wikingów, których ulubionych zajęciem jest plądrowanie i uczty. W górach swoje twierdze mają krasnoludy, spotkać można tutaj także sporo Bingerlingów.
  • Dostęp do Norsy będzie ograniczony dla postaci lvl 11 poprzez specjalny przejazd między Stanicą a górską wioseczką Topermor. Tylko w ten sposób będzie można przeprawiać się między krainami
  • Wraz z Norsą w grze pojawi się ponad 80 nowych zadań, przekraczając tym samym 1000 zadań w całej grze!
  • Zakończona została historia o Rodario. Postaci, które już ukończyły ostatnie zadanie fabuły głównej, dalszy ciąg otrzymały prosto do dziennika zadań. Reszta postaci otrzyma je już normalnie w ciągu na 10 lvlu. W końcu można się zmierzyć ze Skórowdziejem! Sprawdźcie jego dropy!

 

 

Wraz z ponownym otwarciem czekają na Was małe niespodzianki!

  • Przez cały jeden dzień z jednego z potworów będzie można zdobyć tło “Norsa”, które to będzie tłem unikatowym - nie będzie można go już zdobyć w żaden inny sposób
  • Ceny boostów do expa zostały obniżone o połowę na tydzień!
  • Dodatkowo do końca miesiąca można wykorzystać token NORSAWKONCU dający po aktywacji 1h 100% boosta
  • Wraz z podniesieniem maksymalnego poziomu w grze ilość doświadczenia za zadania na lvlach 6-10 została podniesiona.

 

 

  • Przede wszystkim w Drohszczu dostępne będą wszystkie plany przedmiotów lvl 8 i 9, do kupienia za medale honoru oraz przedmioty magiczne i biżuteria lvl 7,8 i 9 również do kupienia za medale honoru
  • Za medale honoru będzie można też kupić niektóre przedmioty lvl 11 - odwiedźcie Ciemny Zaułek w Sleszczynie, by sprawdzić ile potrzebujecie!
  • Za zadania w Drohszczu (których jest tam 90) w nagrodę otrzymacie medale honoru, które staną się główną walutą fabuły głównej w grze, także w Norsie - więc warto zacząć je już zdobywać ;)
  • Automatyzacja rozdawania medali za front przy resecie frontu, Asil już nie będzie musiała wszystkiego robić ręcznie ^^
  • Zmienione zasady dobierania przeciwników na froncie, od teraz wartość bojową drużyny stanowić będzie nie suma wartości bojowych postaci wchodzących w skład drużyny, lecz suma poziomów postaci wchodzących w skład drużyny, natomiast walka zostanie rozpoczęta, jeśli różnica lvli między drużynami w przypadku 2v2, 3v3, 4v4 wynosi nie więcej niż odpowiednio 4, 6 lub 8 lvli. Od teraz rozegranie Frontu powinno być łatwiejsze.

 

 

  • Potwory dostępne w mieście dają doświadczenie, dodano również dwa kolejne, żeby nudno nie było, których opisy wyszły spod pióra Mojmiry
  • Każda nowo stworzona postać swoją przygodę będzie zaczynać w Obozie Bandytów. Dopiero po wykonaniu wstępnych zadań w Obozie, postać otrzyma dostęp do swojej wioski startowej. Jest to dopiero wstęp do kolejnych zmian w tutorialu oraz na niskich lvlach jako takich, jeśli macie jakieś pomysły dotyczące samego Obozu jak i dalszych etapów, dajcie znać!
  • W obozie bandytów na 1 poziomie postać ma do wyboru 3 bronie zamiast kilkunastu, co powinno ułatwić grę na początku
  • Kolejność następujących skilli została w efekcie przestawiona:  Siłacz, Szarża, Skupienie na Szarża, Skupienie, Siłacz, z Adept magii, Pocisk Chaosu na Pocisk, Adept, z Silne ramię, Podkręcony pocisk na Podkręcony, Silne ramię. W ten sposób pierwszą umiejętnością w polecanych 3 drzewkach na 1 lvlu jest umiejętność aktywna a nie pasywna

 

 

  • Zaraz po zalogowaniu już na pewno zauważycie zmiany graficzne w wyglądzie gry, jest to faza przejściowa między starym a nowym wyglądem. Zniknęły nieczytelne ikony a odnośniki zostały podzielone na dwa paski, górny i dolny
  • Odświeżony został wygląd górnego awatara - jest odrobinę większy a paski hp, pa i doświadczenia mają żywsze kolory, niestety różowy kolor dla paska doświadczenia jeszcze nie przeszedł, no ale może kiedyś...
  • Dwa nowe tła! “Na podbój!” Oraz “Norsa”
  • Nowe dodatki do awatarów, makijaże oraz włosy dla ludzi i elfów, nowe włosy dla krasnoludów oraz brody. Zmiana awatara dostępna po jego kliknięciu w górnym lewym rogu
  • Zatrzęsienie nowych ikonek przedmiotów, potworów, npc, są nawet nowe tła instancji, przeprawa do nowej krainy będzie na mapie również osobno oznaczona
  • Lista online jest teraz chowana, na dolnym pasku widać ile postaci jest online a cała lista dopiero po jej rozwinięciu. Jak nie jest potrzebna to nie zabiera miejsca.

 

 

  • Rework boskiej tarczy z drzewka kapłana: zamiast aktywacji od %hp, aktywacja po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń,
  • Rework Riposty: parowanie i kontratak każdego rodzaju ataków podstawowych
  • Rework Wnyków i Zatrzasku: aktywacja przy każdym rodzaju ataków
  • Rework Zamaszystych ataków barba: obrażenia 20/40/75% od krzepy
  • Rework Nałożenia dłoni: przelicznik od siły woli zamiast inteligencji
  • Rework Litanii: od teraz leczy zależnie od posiadanych punktów many (60/80/100%), zamiast od % max hp przeciwnika
  • Rework zagłady: od teraz bije za (100/140/180)%inta rzucającego zaklęcie plus losowo 1-20 obrażeń
  • Rework Raz mnie widzisz: bonus do szansy na uderzenie krytyczne zamiast szansy na krwawienie
  • Rework Kontrataku: odbicie obrażeń na podstawie krzepy (20/40/60%)
  • Rework Bomby Moździeżowej: od teraz będzie ignorować agro, zmniejszenie obrażeń do (30/60/90%)
  • Rework Przebijającego pocisku: od teraz oprócz dotychczasowego efektu, ignoruje również agro przeciwników
  • Usunięcie wymogu rodzaju pancerza z drzewek dualisty i zabójcy
  • Zniesienie wymogu zakładania źródła jedynie do różdżki, umożliwienie zakładania lewaka ze źródłem
  • Możliwość rzucania zbroi cierni na sojuszników
  • Co oznaczają wszystkie te zmiany w umiejętnościach? Oczywiście darmowy reset umek dla wszystkich ;)
  • Oczywiście po wbiciu 11 poziomu odblokowany zostanie slot na 3 umiejętność aktywną

 

 

  •  Lewaki mają teraz mniejszy minus do trafienia, usunięto z nich plusy do szybkości i dodano zamiast tego obrażenia niepowstrzymane. Przedział obrażeń został lekko zmodyfikowany, obniżony został maksymalny, ale podniesiony minimalny dmg

Nowy lewak 
Stary lewak

 

  • Budowa źródła nie zmieniła się, ale ich statystyki zostały przeliczone jeszcze raz, mają teraz większy, zmieniający się wraz z lvlem plus do trafienia, obrażenia zostały zmienione ze stałych na przedział (np. 2-6 zamiast 4) i są teraz mniejsze. Minus do agro został również odrobinę zmniejszony

 

Nowe źródło
Stare źródło

 

  • Tarcze lekkie zamiast ogłuszenia podczas obrony będą dodawać inicjatywę, ich obronę i szansę na odbicie obrażeń lekko podniesiono

Nowa tarcza
Stara tarcza

 

 

  • Usunięcie z widoku rankingu czwartej, widmowej frakcji z minusowymi punktami, do tej pory nie mamy pojęcia skąd się tam wzięła ;d
  • Na szlaku: poprawka losowego bonusu do PA, od teraz nie będzie zwiększał PA ponad nasze maksymalne PA
  • Na szlaku: zmiana działania pułapek, od teraz będą zadawać obrażenia zależne od maksymalnego HP
  • Na szlaku: w każdej krainie będą osobne skrzynki na trakcie, w Norsie w skrzynkach będzie więcej złota a zamiast jagód moroszki :)
  • Instancje dostępne okresowo (jak Dziadowen) będą dostępne tylko z określonego miejsca i  nie będą się wyświetlać na liście przygód w każdym innym mieście
  • Instancja będzie dostępna tylko wtedy, gdy postać znajduje się w krainie, do której instancja jest przypisana - aby dołączyć do przygody w Eadern, postać musi się znajdować w Eadern, aby dołączyć do przygody w Norsie, postać musi się tam dopiero dostać
  • W profilu gracza, po najechaniu myszką na avatar będzie widniała informacja o ID głównej postaci
Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.086 s | Liczba zapytań SQL: 8 | Engine ver.: 1.50