Menu
Devblog #2
2018-06-11 08:25:59

Aktualizacje zostały przeniesione na 11 każdego miesiąca, zobaczymy jak to będzie szło, ale nastroje w devteamie są bardzo wiosenne a pomysły pączkują jak szalone. Najważniejsze jednak póki co, na czym staramy się skupić, to jak najszybsze otwarcie Norsy i ruszenie z contentem do przodu. Postęp prac wygląda mniej więcej tak, że jest około 20 dużych rzeczy do zrobienia, z czego w tej chwili gotowych mamy 10, czyli 50% za nami. Największe zadanie ma przed sobą chyba Kovu, bo ilość grafik potrzebna do Norsy rośnie gwałtownie z dnia na dzień. Tak więc pamiętajcie - nasz artysta będzie potrzebował dużo wsparcia psychicznego w nadchodzących dniach :D

Praktycznie gotowa jest już sama kraina, kilka mechanicznych rzeczy potrzebnych głównie, by oddzielić krainy od siebie, również zostało już zrobionych. Fabuła główna jest już gotowa, poboczna u Slavów również, w Zakonie była prawie gotowa, ale część została bezpowrotnie utracona w otchłani i trzeba ją teraz odtworzyć... Jeśli chodzi o Imperium to suaba, bardzo suaba wymówka w postaci matury trochę tłumaczy brak postępów w tym zakresie.

Cały czas jeszcze deliberujemy nad typem rozgrywki w Norsie. Chcielibyśmy wprowadzić coś  nowego, bo Front nam się już znudził, poza tym nie ma w Norsie tak naprawdę stolicy, o którą można by się bić. Norsmeni są generalnie neutralni frakcyjnie, ale rezydująca w stolicy Norsy - Brönhilda Böersang, Grant Jarl Álhøeim, Krwawa Valkiria, Królowa Łupieżców - sympatyzuje ze Slavami, dlatego nie miałoby to podparcia w fabule. Rozesłana kilka dni temu ankieta być może pomoże nam w podjęciu decyzji. Jeśli jeszcze nie wypełniliście jej, sprawdźcie swoje skrzynki pocztowe! Za ankietę jest mała nagroda - niespodzianka. Szczególnie zachęcamy do wyrażenia swojej opinii o grze w 3 pytaniu. Zależy nam na tym, by wiedzieć co was do gry przyciąga i co w niej trzyma.

Midan uwziął się na skille i możliwe, że wraz z Norsą wejdzie kilka ulepszeń, poprawek, balansów i nowych pomysłów.

Do strony głównej zostały dodane nowe banery do klikania - każdy klik pomaga nam odrobinę w kwestii rozreklamowania LineCladis i za każdy jesteśmy ogromnie wdzięczni! W niedalekiej przyszłości powinny także wejść niewielkie zmiany dostosowujące nas do wymagań RODO, ponieważ nie gromadzimy jednak praktycznie żadnych danych personalnych, nie będzie to żadna rewolucja.

Zapraszamy również na nowy serwer Discorda w zamyśle mający zrzeszać graczy gier tekstowych,. Im większa nasza reprezentacja, tym lepiej! Zaproszenie jest tutaj:https://discord.gg/GRZRxkz 

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.014 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.50