Uwaga! Gra jak i rejestracja została bezterminowo wyłączona.
Menu
Devblog #1
2018-04-13 12:38:40

Zaplanowana na 26 aktualizacja przesunęła się nam trochę na Soon™ z przyczyn różnych. Jest jednak szansa, że uda nam się powrócić do comiesięcznych aktualizacji, a to za sprawą wzmocnienia technicznej części devteamu. Do krainy żółtych dołączył bowiem Midan, zwany również Piękny Midanku czy też Imperator (Uzurpator). Nikt jeszcze oprócz Torga nie widział efektów jego pracy, ale podobno nie jest najgorzej :D

W nadchodzącej aktualizacji przede wszystkim chcemy wprowadzić nowe mapki miast - kolorowe, wektorowe cudeńka - utrzymane w tym samym stylu co awatary i tła instancji. Oprócz nowej grafiki, inaczej będzie wyglądać również przechodzenie do poszczególnych podlokacji (jak Znachor czy kanciapa Wróżbity Mariana). Dzięki temu orientacja w mieście powinna być łatwiejsza i bardziej przejrzysta. Jest to również punkt przybliżający nas do otwarcia Norsy, co jest dla nas w tej chwili priorytetem.

Dodatkowo raczej na pewno już w najbliższej aktualizacji trochę uatrakcyjnimy Drohszcz - będzie tam więcej zadań i itemów na raz.

Jeśli chodzi o Norsę - mroźną krainę na północy Eadern, zamieszkaną przez orki, trolle i śnieżne lisy, oprócz mapek brakuje tam jeszcze kilka mechanicznych rzeczy. Jeśli chodzi o kontent, prace posuwają się w miarę sprawnie - Darkon przysiadł do fabuły głównej i niedługo powinna ona ujrzeć światło dzienne. Podobno w Norsie pojawi się coś smokopodobnego! Jeśli chodzi o resztę kontentu, mamy już gotowy teren krainy oraz opisy potworów. Opisy lokacji i NPC są już od jakiegoś czasu przygotowane - dzięki pracy Tirki, Ducariusa i heolaerialis. Dzięki pomocy Duhova wszystkie wymyślone przez nich NPC są już wprowadzone do gry i czekają tylko (!) na przypisanie im zadań.

Ducarius postanowił się podjąć zadania rozwinięcia opisu poszczególnych krain, tak by gracze, którzy nie chcą by ich postać była urodzona w Eadern, mogli coś powiedzieć na temat swojej ojczyzny.

W pocie łysego, asilowego czoła powstaje nowy tutorial, który ograniczy ilość opcji i wyborów na pierwszych poziomach, tak by ułatwić trudne LC-kowe początki. Wstępny zarys tutoriala na lvl 1 (będzie on trwał min. 3 lvle) w Dobrohoczo dla Slavów jest już gotowy. Jeśli ktoś chciałby go przetestować, miałby jakieś uwagi, pomysły to zachęcamy do kontaktu z ID 3.

Małe podsumowanie dotyczące copiątkowych eventów: Pierwszy został zrobiony 12.01.18 i co tydzień aż do 30.03 pojawiały się kolejne. Eventy były różne - fabularne, mechaniczne, pvp. Cieszyły się różnym, ale raczej skromnym zainteresowaniem. Chwilowo zostały zawieszone, być może wrócą w zmienionej, bardziej epickiej formie. Póki co postanowiliśmy skierować energię gdzie indziej.

Devblog powstał częściowo dzięki inspiracji heolaerialis. Nie jest to może timeline, ale uznaliśmy, że warto się podzielić postępami prac i tym co planujemy na przyszłość. Mamy nadzieję, że się Wam spodoba!

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.009 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.94