Aktualizacja 1.13
2017-10-04 10:18:36

Patch notes:

  1.  Wymagania wszystkich przedmiotów, od butów po źródła mocy, zostały nieznacznie zmienione. 
  • przedmioty na lvl 7 - tam gdzie było 5 jest 6, tam gdzie było 14 jest 13
  • przedmioty na lvl 8 - tam gdzie było 15 jest 14
  • przedmioty na lvl 9 - tam gdzie było 7 jest 6

Za te poprawki "serdeczne" podziękowania należą się Ducariusowi. Poprawianie tego było świetną zabawą :P

2. Początkowe agro na początku każdej walki już nie będzie ujemne. Minimalne jakie można mieć to 1.

3. Kolejne poprawki do umiejętności. Po dezercji Shanjata odpowiedzialnym za wszelkie błędy i niedociągnięcia jest wspomniany już wcześniej Ducarius :D Oto one:

  • Wampiryzm - z [3/5/8]% zadanych obrażeń + [0,04/0,09/0,13]% maksymalnej żywotności na 2 / 4 / 8 i 0,04 / 0,08 / 0,16
  • Przeklęte wizje - z 20|30|40% inta -> 20|50|100 %
  • Naznaczony - z 5|10|20% max hp ->5|20|40% max hp
  • Podtrzymanie życia - odnowienie zmniejszono z 25 do 15 tur

 

  • Nałożenie dłoni - z 30|60|91% inta -> 30|100|200% inta, zwiększono koszt skila z 3/5/8 na 5/8/12
  • Litania oczyszczenia - odnowienie zwiększono do 7 tur z 4, 4|6|9%max hp ->4|10|20% max hp
  • Boski błysk - koszt zwiększono z 5|10|15 do 10|15|20, leczenie z inteligencji zwiększono z 16|24|32% na 15/30/75
  • Boska tarcza - zwiększono granicę jej załączania z 5|7|8% max hp -> 5|15|30% max hp, działanie zmniejszono z 2/3/4 na 1/2/3

 

  • Pocisk chaosu - z 47|120|131%inta + 30% sw -> 50|100|150% inta+50% sw, koszt skila zmniejszono z 6|11|12 na 6|8|10
  • Planarny sojusznik - jego obrażenia zostały zmniejszone o mniej więcej połowę w stosunku do dotychczasowych, koszt tej umiejętności został zwiększony z 5|10|15 do 10|15|20
  • Piorun kulisty - odnowienie zwiększono z 4 do 8, szansę na stuna odrobinkę zmniejszono, główny cel ze 100 do 80%, kolejne z 42|83|99%  -> 10|20|40%

 

  • Więź z bestią - ataki podstawowe bestii leczą postać o [2/3/5]% zadanych przez nią obrażeń -> 5/10/30%
  • Przywołanie bestii - na 3 poziomie skila bestia ma 75% zdrowia postaci a nie 48% jak do tej pory
  • Zew współpracy - koszt zmniejszono z 8|16|30 na 5|10|15

 

  • Słaby punkt - koszt zwiększono z 3|7|10 na 6|9|12, obrażenia 101|102|103 % obrażeń -> 100|120|140%
  • Zatrzask na bestię - koszt zmniejszono z 30 na 5|8|15
  • Wielostrzał - po skrupulatnym przeliczeniu pojemności kołczanów zmniejszono liczbę wystrzliwanych razem strzał z 2-4|2-5|3-6 pocisków ->2-3|2-4|3-5 pocisków

 

  • Twardziel - zmieniono z 10|20|30% max hp -> 5|15|30
  • Walka w zbroi - zmieniono z 8|10|12% wiecej obrony -> 4|8|16
  • Kontratak - z  o [6/11/18]% mniej obrażeń, kontratak [11/18/34]% otrzymanych obrażeń. -> i 10 / 25 / 50 i 5 / 15 / 30
  • Szarża - 13|24|31 % siły do obrażeń -> 20|40|100%

 

  • Riposta - odnowienie zwiększono do 5 tur z 4, koszt zwiększono z 3|7|10 do 5|7|10, szansa sparowania 14|26|38 -> 14|26|50: obrażenia od szybkości 16|31|42% -> 20|40|80%
  • Łamacz kombinacji 23|43|58% obrażeń -> 17|27|47%; 5|10|13% siły i szybkości -> 10|20|40%
  • Przewaga - Szósty trafiony atak zada obrazenia w wysokości 19|33|42% szybkosci -> 75|140|250%
  • Raz mnie widzisz - odnowienie zwiększono z 6 do 8 tur
  • Podstępne pchnięcie - koszt zwiększono z 3|7|10 na 5|7|10, 8|17|25% siły -> 17|44|100%; 3|6|8% szybkości -> 12|22|40%
  • Amok - koszt zmieniono z 9|10|15 na 7|10|15, wzrost szansy na spowodowanie krwawienia 17|24|29% -> 17|24|42%

4. Cap lvl został podniesiony do 10. Pojawiły się dwie nowe mordercze instancje na ten lvl. Kto pierwszy wbije lvl 10 i pozna nowe zadania? :)

Z okazji zmian w skillach, tradycyjnie już token na oreny: WYNNAWINA, do wykorzystania w opcjach konta. Za otrzymane 40 orenów można zrobić reset cech i reset umiejętności. Dobrze się zastanówcie nad odpowiednim buildem, tak by z drużyną swą chwałę swojej Frakcji nieść!

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.656 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.21.05