UPDATE 1.12
2017-09-10 14:55:32

AKTUALIZACJA 1.12

Oto szczegóły tego nad czym ostatnio pracowało szanowne grono administratorskie z nieocenioną pomocą woniejących kapustą Testerów - Wolgara i Ødda, syna Ødda, który był synem Ødda. Zmiany te jednak zapewne nigdy by nie weszły w życie, gdyby nie oddana i niemalże poddańcza ^^ praca Imperialnego Syna - Shanjata! Tak więc oto, co się stało...

  1. Zmieniono wymagania w zadaniach fabuły głównej dotyczące walk na Froncie na bardziej dostosowane do pacyfistycznego nastawienia postaci na niższych lvlach. Niech jednak nie będzie to wymówką, by unikać udziału w bitwach o chwałę swojej frakcji! Przy okazji też poprawiono przekazywanie stolicy po resecie (chodzą plotki, że już nie dostanie się w niepowołane ręce tych kapu..., nieważne!)

  2. Usunięto broń palną zgodnie z: http://forum.linecladis.pl/viewtopic.php?f=5&t=679 Może jednak jeszcze kiedyś ją zobaczymy z powrotem! Być może wtedy, gdy Eadern wyjdzie już z mroków średniowiecza.

  3. Przede wszystkim zmieniono wzór odpowiadający za obrażenia co bardzo mocno wpływa na mechanikę i wszystkie umiejętności. Od teraz różnica między atakiem i obroną będzie w większym stopniu wpływać na obrażenia, oprócz tego bazowe obrażenia będą brane z obrażeń na broni a nie wyliczane na podstawie jej poziomu. Z tej okazji, zresztą tradycyjnie już, zapewniono gratisowe resety, zarówno cech jak i umiejętności. Wystarczy w opcjach konta użyć tego kodu: UPEK112, by otrzymać 40 orenów.

  4. W logu walki pojawiła się też nowa informacja - skuteczność ataku (wyliczana na podstawie różnic ataku postaci i obrony celu) - wystarczy najechać myszką na zadany dmg, by się wyświetliła.

  5. Siła wolizyskuje teraz dodatkowe znaczenie, wpływa na obronę przed obrażeniami zadanymi z inteligencji. Krzepa na obronę z siły.

  6. Zamiany w mechanice spowodowały konieczność zrobienia potworów od nowa, gdzie ogromne zasługi ma Shanjat. W ramach podziękowań oraz (głównie) po to, żeby mógł naprawić co zepsuł, otrzymał uprawnienia pomocnika admina technicznego.

  7. Dodatkowo weszła zmiana dotycząca modyfikatora pretendującego do pobicia rekordu najdłuższej nazwy ever, czyli Szansy na szybszą regenerację losowej umiejętności. Od teraz będzie ona powodować skrócenie reuse skilla o 1 turę. Nazwa pozostaje tak samo długa jak była :)

  8. Zmianie uległy również modyfikatory: odbicie obrażeń, krwawienie w obronie i ogłuszenie w obronie. Działają tylko podczas statusu: postawa obronna a nie za każdym razem, gdy postać otrzyma obrażenia.

  9. Wincyj życia! Każda postać otrzymuje teraz dodatkowe 5 hp co każdy lvl! Tylko nie zapomnijcie użyć resetu cech, by otrzymać ten bonus!!

  10. Zamieniono miejscami skile w trzech drzewkach: tropiciela, obrońcy i kapłana. Uderzenie tarczą z Twardzielem, Wykorzystanie okazji ze Słabym punktem i Litanię oczyszczenia z Uświęconym umysłem.

  11. W kryjówce łotrów Ludwin zarządził małe przemeblowanie, instancja będzie krótsza i mniejsza, ale potwory występują w parach.

  12. Zmiany w skillach są następujące:

- Prowokujący okrzyk (Obrońca) dodaje kolejno 8/12/16 % obrony więcej (poprzednio było 6/10/12%)

- walka w zbroi (Obrońca) zamiast 6/8/10% dodaje 8/10/12% więcej obrony z noszonej zbroi

- łamacz kombinacji (Dualista) koszt skila zmniejszono z 7/13/20 na 5/10/15

- zmniejszono przebicie pancerza w Podstępnym pchnięciu (Zabójca) z 19/41/62% na  9/18/27%

- boski błysk (Kapłan) Obrażenia mniejsze [22/34/67]% Leczenie większe (z inta [19/22/24]% leczenie z max hp [1/2/4]%)

- Podkręcony pocisk - Ignorowanie pancerza [3/6/12]% zamiast 8/18/30%

- Mistrz strzelectwa - przebija 66% obrony, nie 99%

- Trujący pocisk będzie zadawał teraz trochę więcej obrażeń 1/2/3% a nie 0,6/0,7/0,8%

- Magiczna jagoda Przelicznik 5% zdrowia (było 3%) Odnowienie um. 8 tur (było 13)

- Przebijający pocisk wszystkie podstawowe ataki dystansowe ignorują [10/20/30]% obrony wroga, było o wiele więcej

- Kozioł ofiarny powoduje zwiększenie trafienia o [1/2/3]% oraz ignorowanie [0,6/1,4/2,6]% jego obrony a nie o [1,5/2,7/4,5]% i [1/2/4]%

- Przywołanie bestii - zwierzak ma [25/34/48]% zdrowia postaci i [15/24/38]% obrażeń a nie  [45/64/78]% i [45/64/78]%

- Przeklęte wizje obrażenia z inta zwiększono do 20/30/40% z 9/15/21%

- Zamaszyste ataki - pobliscy przeciwnicy dostaną teraz 4/8/12% obrażeń zamiast 2/5/7%

Wszystkie prawa zastrzeżone. LineCladis
DivineEye Studio.
Czas generowania strony 0.011 s | Liczba zapytań SQL: 7 | Engine ver.: 1.20.12