Kolejny update to mnóstwo drobiazgów, które wyłapywaliśmy na chacie lub z poczty. Jedną z ważniejszych zmian jest boost umiejetności Nałożenie dłoni - uzdrowiciele mają teraz prawdziwą władzę nad punktami zdrowia. Wszelkie zmiany w umiejętnościach to nie jest łatwa sprawa (wiele jest zależności między nimi, ekwipunkiem, poziomem postaci i statystykami) i wszelkie zmiany będą wymagać dużo rozwagi. Zachęcamy do odwiedzenia naszego forum i do wszelkich dyskusji na ten temat! Pamiętajcie też, że wszelkie problemy najlepiej zgłaszać klikając na Biedronkę w prawym górnym rogu - chat ma krótką historię ;)
Dodano możliwość zakupu zwiększenia limitu PA na tydzień
dodano skromny drop z potworów, które można znaleźć w mieście (kukła, rekrut, zawodnik, szczur kanałowy) - 50% szansy, że przy zwłokach znajdziecie 2 korony!
dodano nowy plan do sklepu z recepturami - na 5 lvlu będzie można wykonać własnoręcznie lewak - niezbędny w drodze dualisty!
do sklepów z bronią dodano lewak lvl 1 - dla początkujących dualistów
zmieniono Morowy Szpikulec na lewak magiczny lvl 7
poprawiono zadanie "Mlecze na zupę" w Trójdrożu. Smacznego!
W fabule głównej w Imperium poprawiono zadanie "Korony nie śmierdzą", jeśli dalej coś nie gra, dajcie znać albo w bugtracku albo bezpośrednio wiadomość do ID 3
zmniejszono wielkość instancji "Wyjąca Jama" z czterech na dwa poziomy
znacznie zwiększono szansę na wypadnięcie głowy Groskagh'a
zwiększono szansę na wypadnięcie przedmiotu Przerośnięty Kieł z Baboka
Ikonka "administracyjna" na czacie
Umiejętności pasywne działają od chwili poznania. Umiejętności aktywne działają po dodaniu w slot umiejętności. Wszyscy otrzymali po 100 Orenów by wykonać reset umiejętności.
Zmianie uległy progi poziomowe, łatwiej będzie wbić początkowe poziomy
poprawiono opis umiejętności: Uskoki, żeby nie było wątpliwości, że to umiejętność tylko dla postaci walczących bronią dystansową
zmieniono wielkość i koszt PA w instancjach, przywrócono Licho w Wyjącej Jamie
Nie można już wystawiać przedmiotów użytkowych na rynku. Trzeba je sprzedać w mieście lub wyrzucić.
Imperialni już nie muszą czuć się stratni, jako nagrodę w zadaniu "Bolesna lekcja" na 2 poziomie dostaną w nagrodę Aragański miecz zamiast zwykłego kija
Czas kary za wyjście z instancji zmniejszony do 60 sekund
Dodano graficzny wygląd braku dostępu do slotów na skile
naprawiono źródełko na trakcie - już nie zabiera HP, gdy postać ma prawie full HP
poprawiono obrażenia zadawane przez pułapki na szlakach
dodano Wielkiej Ropusze plan na dwuręczną buławę lvl 3, Ludwin może dropnąć plan na łuk lvl 3 a Licho na różdżkę lvl 3
dodano plany na hełmy lvl 2 u: Gigantycznego szczura, przerośniętego baboka i baboka szamana
posegregowano przedmioty na przedmioty do zadań (można je sprzedawać zarówno na rynku jak i w sklepie, dodano również ostrzeżenie w opisie, że to przedmiot do zadania) oraz na przedmioty użytkowe, które można sprzedać w sklepie, ale nie można sprzedawać ich na rynku - dzięki temu z Rynku nie zrobi się pchli targ ;)
do opisu ras w wiki dodano statystyki początkowe w bardzo eleganckiej tabelce
zmieniono umiejętność "Nałożenie dłoni" uzdrowiciele będą teraz leczyć o wiele więcej % maksymalnego życia celu.
Obrona, żywotność oraz obrażenia Porońca zostały zmniejszone